פרופסורה

המכללה ללימודי חינוך, פסיכותרפיה ובריאות הנפש

בקרוב תהפכי למדענית העתיד בטיפול במאה ה-21

מעל 10 שנות ניסיון ובוגרות שמובילות את תחום הטיפול השיקום, הייעוץ וההנחיה.

מגוון מסלולי לימוד שיאפשרו לך לקבל הכשרה רב תחומית, מקיפה הכוללת מגוון רחב של התמחויות לצד כלים פרקטיים בשיטת לימוד חדשנית שיהפכו אותך למומחית בתחומך.

במסלול שהיקפו ארבע שנתי תתאפשר הרחבת התמחות לפסיכותרפיה אינטגרטיבית להתמודדות עם מצבי לחץ ומשבר, אובדן, טראומה, חרדות ודיכאון

אנו מטפלים באדם ולא בשיטה!

כולנו מתמודדים עם אתגרים שונים ומגוונים ולעיתים שיטת טיפול אחת אינה מספיקה על מנת להגיע למקור הבעיה ולפתור אותה.

במכללת פרופסורה אנו מלמדים פסיכותרפיה אינטגרטיבית, מקיפה ורב תחומית המאפשרת התמקצעות רחבה ורב תחומית בתחומי ידע נרחבים, על מנת להעניק לתלמידות שלנו כלים פרקטיים ורחבים לצד מענה מקצועי ויעיל בהתאמה אישית.

האינטגרטיביות של שיטות הטיפול הפרטני והקבוצתי המגוונות, מאפשרות לדייק את הטיפול ולהופכו ליעיל יותר.

אין אנו עוסקים רק בשיטות, אלא בראייה הוליסטית, כי האדם הוא עולם ומלואו. על כן נשים דגש על זיהוי שפת המטופל, התדר שלו ושורש הבעיה, על מנת לתת פתרון ברמה המקצועית הגבוהה והרחבה ביותר.

עכשיו תורך להתמקצע ולהפוך למומחית בתחומך

מכללת פרופסורה מציגה את אשכולות ההכשרה הרב תחומית, המקיפה, המובילה והיחודית בישראל

אנו מתמחים בלימודי פסיכותרפיה אינטגרטיבית ובריאות הנפש בעבודה פרטנית וקבוצתית במגוון התמחויות. הסמכה שתעזור לך להגיע להגשמה עצמית ולרכישת מקצוע עם ריבוי אפשרויות, המהווה יתרון מהותי בשילוב תעסוקתי במנעד רחב של עיסוקים ותפקידים.

הלימודים בפיקוח של קריית החינוך ושינגטון היחידה ללימודי חוץ

לעבור מסע משנה חיים מתוך שליחות והתפתחות מקצועית ואישית

אשכולות הלימוד שלנו

במכללה ישנו מבחר של אשכולות לימוד בתחומים מגוונים. בכל אשכול תעברי מספר התמחויות לבחירתך:
מסלול תלת שנתי שאורכו כשנה וחצי עד שנתיים או מסלול ארבע שנתי שאורכו כשנתיים עד שנתיים וחצי.

בכל מסלול תוכלי לבחור את אופן הלימוד המתאים לך:

בכל אשכול תקבלי הכשרה רב תחומית ומקיפה הכוללת מגוון התמחויות שיהפכו אותך למומחית בתחומך.

תקבלי אוצר רחב של ידע תאורטי מבוסס ראיות לצד כלים פרקטיים, יישומיים וייחודיים.
כלים עדכניים באופן לימוד חדשני יצירתי וייחודי ולמעשה תהפכי להיות מדענית העתיד בטיפול.

אשכולות ומסלולי הלימוד שלנו

הלימודים בפיקוח של קריית החינוך ושינגטון היחידה ללימודי חוץ

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה בנוסף הרחבת התמחות לפסיכותרפיה אינטגרטיבית והכשרת מטפלים לטיפול בהתמודדות עם מצבי לחץ ומשבר, אובדן, טראומה, חרדות ודיכאון.

אשכול א'- פסיכותרפיה אינטגרטיבית לגיל הרך וילדים

אשכול רב תחומי לפסיכותרפיה אינטגרטיבית לגיל הרך וילדים (לידה - 12)

אשכול לימודים רב תחומי לפסיכותרפיה ועבודה טיפולית חינוכית לגיל הרך ולילדים, המשלב כלים יצירתיים בתהליכי טיפול אינטגרטיבי פרטני וקבוצתי.

prof-02

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה בנוסף שתי תעודות מטפל ומדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לגיל הרך ולילדים עם התמחות של חרדות, טראומה ודיכאון:

תוכלי לבחור מסלול שהיקפו תלת שנתי שאורכו כשנה וחצי עד שנתיים או מסלול שהיקפו ארבע שנתי שאורכו כשנתיים עד שנתיים וחצי.

הפסיכותרפיה האינטגרטיבית משלבת מגוון טיפולים וכלים במטרה להקנות למטופל את מיטב הכלים להתמודד עם קשייו, מתוך הבנה שגישה אחת כשלעצמה אינה מספקת. בנוסף האינטגרטיביות בטיפול באה לידי ביטוי גם בשילוב של גישות שונות ומגוונות מתחום הפסיכותרפיה וגם בעבודה פרטנית וקבוצתית המשלבת הדרכת הורים והנחיית קבוצות טיפוליות.

המודל האינטגרטיבי מושתת על גישות טיפוליות שונות ומגוונות שלעיתים אף מנוגדות או משלימות אחת את השנייה כגון: המודל הקוגניטיבי התנהגותי CBT, אימון אישי Coaching, במיקוד לעבודה עם גיל הרך וילדים. CBCT, טיפול ואימון קוגניטיבי התנהגותי במיקוד להפרעות קשב ולקויות למידה, עיצוב התנהגותי, NLP, מיינדפולנס וגישות טיפוליות נוספות, כלים ותרפיות מתחום ההבעה והיצירה בשילוב גישות מתחום הטיפול הפסיכודינמי, רוחני, התייחסותי וחברתי בדגש על המשחק בעבודה הטיפולית וטיפול אינטגרטיבי Creative.

הגישה דורשת יצירתיות באומנות הטיפול ויכולת לעשות אינטגרציה בין עולמות התוכן והתיאוריות השונות, תוך התאמת הטיפול למטופל ולגילו, תוך דיוק מירבי. אנו מטפלים באדם ולא בשיטה. במקום להתמחות בשיטה נתמחה בטיפול במטופל בצורה אינטגרטיבית, נדע להתאים את הטיפול באופן אישי ומדויק למטופל ובכך נגדיר את הצלחת הטיפול ויעילותו.

המטרה באשכול גיל הרך וילדים היא להקנות דרכי התערבות וטכניקות מותאמות עבור גיל הרך וילדים, תוך התייחסות לפסיכופתולוגיות, בעיות וקונפליקטים האופייניים לגיל זה. נתייחס לסימפטומים, לתחלואה הנלווית ולבעייתיות של הילד במשפחתו, בבית הספר ובקהילה. נגייס את הילד, המשפחה והמערך הרחב, בית הספר והקהילה, כשותפים לטיפול.

פסיכותרפיה ועבודה טיפולית חינוכית בגישה האינטגרטיבית מטפלת בכל מעגלי חייו של הילד.

בתהליך נלמד לעשות אינטייק מעמיק שיאתר את השפה והתדר של הילד המודרך, תוך איתור שורש הבעיה והטיפול בה ולא רק טיפול בסימפטומים ההתנהגותיים הנלווים אליה. 

בוגרות מסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה 5 תעודות הסמכה:

מדריך בכיר בחינוך התמחויות:

  • ייעוץ וחינוך טיפולי לגיל הרך וילדים.
  • הדרכת הורים לגיל הרך ולילדים.
  • הנחיית קבוצות להורים ולגיל הרך ולילדים.

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה בנוסף שתי תעודות מטפל ומדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לגיל הרך ולילדים עם התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.

  • מטפל בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לגיל הרך ולילדים התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.
  • מדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לגיל הרך ולילדים התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות, דיכאון ובפסיכותרפיה קבוצתית.

מדריך בכיר בחינוך התמחויות:

  • ייעוץ וחינוך טיפולי לגיל הרך וילדים.
  • הדרכת הורים לגיל הרך ולילדים.
  • הנחיית קבוצות להורים, לגיל הרך ולילדים.

רכישת ארגז כלים מקצועי רחב בתחום הפסיכותרפיה, הטיפול והאימון, החינוך, הייעוץ והדרכה לגיל הרך ולילדים ובנוסף להכשיר מנחים ומדריכים בכירים בחינוך:

  • לחינוך טיפולי לגיל הרך ולילדים.
  • מנחים ומדריכים מקצועיים בייעוץ והדרכה להורים לגיל הרך ולילדים, צוותי חינוך והדרכה.
  • מנחי קבוצות טיפוליות וחינוכיות לגיל הרך ולילדים, להורים ולצוותי חינוך והדרכה.

בנוסף לכך, במסלול שהיקפו ארבע שנתי המטרה להכשיר:

  • מטפלים לטיפול בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לטיפול במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון לגיל הרך ולילדים, במסגרת פרטנית וקבוצתית.
  • מטפלים לתפקידי הדרכה, יעוץ ולווי לגיל הרך ולילדים, להורים, צוותי חינוך והדרכה לטיפול במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון במסגרת פרטנית וקבוצתית.

הידע הנרכש בקורס יאפשר לבוגרות להתמחות בתחומים הבאים:

  • יעוץ וחינוך טיפולי לגיל הרך ולילדים.
  • הדרכה, ליווי וטיפול רגשי לגיל הרך וילדים, הורים וצוותי חינוך והדרכה במסגרת פרטנית וקבוצתית.

 

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי ירכשו ידע נוסף בתחומים הבאים:

  • טיפול בפסיכותרפיה אינטגרטיבית פרטנית וקבוצתית במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון לגיל הרך וילדים במסגרת פרטנית וקבוצתית.
  • הדרכה, הנחייה, יעוץ ולווי במסגרת פרטנית וקבוצתית במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון בגיל הרך ובילדים.

מסלול שהיקפו תלת שנתי:

המסלול מחולק לשני חלקים באופן הלימוד:

חלק א': ילמד בלמידה דיגיטלית עצמאית בשילוב תמיכה פדגוגית אישית (היקפו 4 סמסטרים):

  • חלק א' – בהיקף 4 סמסטרים. קורסי החובה והקורסים הקדם טיפוליים, בהם יילמדו התיאוריות והפסיכו-חינוך בתהליך הטיפולי.
  • חלק א' ילמד בלמידה עצמאית הנלמדת בקצב אישי, תוך תמיכה פדגוגית, לא יאוחר מ10 חודשים ממועד תחילת הלימודים של חלק א'.
  • הלמידה העצמאית של חלק א' כוללת קורסים מקוונים הכוללים: הקלטות אודיו, סרטונים לצפייה, מצגות ומאמרים

חלק ב' – היקף 3 סמסטרים: 36 מפגשים, הנערכים באופן פרונטלי או בזום בהתאם לאופן הלימוד הנבחר.

המסלול שהיקפו תלת שנתי הינו בהיקף של 970 ש"א.

הלימודים נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים, כולל לימודי פרקטיקום וסופרוויז'ן שאורכם כחצי שנה. ניתן לסיים את המסלול שהיקפו תלת שנתי בין שנה וחצי עד שנתיים וחצי, כולל סופרוויז'ן ופרקטיקום הכולל:

  • 6 מפגשים קבוצתיים בקבוצות של 7-8 משתתפים, כול מפגש כ 5.5 ש"א.
  • המפגשים הקבוצתיים יהיו אחת לחודש ויתקיימו בזום עם ליווי פרטני לאורך התהליך ותמיכה פדגוגית אישית בוואטסאפ.

מסלול שהיקפו ארבע שנתי:

חלק ג' יחל במקביל לסופרוויז'ן של חלק ב' במתכונת של 18 מפגשים המתקיימים אחת לשבוע, הנערכים במקביל לליווי הפרקטיקום ופגישות הסופרוויז'ן של חלק ב'.

בסיום 18 המפגשים, נתחיל עבודה מעשית (סטאז'). סופרוויז'ן ופרקטיקום של שני מקרים טיפולים העוסקים במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.

הדרכות פרטניות וקבוצתיות באופן הבא:

  • 12 מפגשים קבוצתיים, בקבוצות של 7-8 משתתפים, כול מפגש כ 5.5 ש"א.
  • המפגשים יתקיימו פעמיים בחודש בזום בנוסף לשתי הדרכות פרטניות בזום, ליווי פרטני לאורך התהליך ותמיכה פדגוגית אישית בוואטסאפ.

היקף חלק ג': 470 ש"א.

  • המסלול בהיקף ארבע שנתי הינו בהיקף של 1440 ש"א.
  • משך המסלול שהיקפו ארבע שנתי בין שנתיים עד שנתיים וחצי.

תנאי הקבלה כפופים להשכלה קודמת:

  • מינימום 12 שנות לימוד.
  • עדיפות לבגרות חלקית/ מלאה.
  • בעלות תואר ראשון / שני (יתרון).
  • ניסיון תעסוקתי בתפקידי חינוך, טיפול, שיקום, יעוץ, הנחייה והדרכה (יתרון).

אנו מחפשים נשים עם תשוקה, רצון, מוטיבציה, נחישות, דבקות במטרה, אוריינטציה טיפולית, מיומנויות של אמפתיה, הכלה ורצון.

אם בוערת בך השליחות, הנתינה לזולת והרצון להציל חיים בבריאות הנפש בשילוב כול מה שציינו, מקומך איתנו.

אשכול ב'- פסיכותרפיה אינטגרטיבית

אשכול רב תחומי לפסיכותרפיה אינטגרטיבית, טיפול ואימון אינטגרטיבי בשילוב כלים ותרפיות פרא רפואיים.

אשכול לימודים רב תחומי לפסיכותרפיה אינטגרטיבית ועבודה טיפולית חינוכית המשלב, כלים יצירתיים בתהליכי טיפול אינטגרטיבי פרטני וקבוצתי.

prof-0001

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה בנוסף שתי תעודות מטפל ומדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית עם התמחות של חרדות, טראומה ודיכאון:

תוכלי לבחור מסלול שהיקפו תלת שנתי שאורכו כשנה וחצי עד שנתיים או מסלול שהיקפו ארבע שנתי שאורכו כשנתיים עד שנתיים וחצי.

הפסיכותרפיה האינטגרטיבית משלבת מגוון טיפולים וכלים במטרה להקנות למטופל את מיטב הכלים להתמודד עם קשייו, מתוך הבנה שגישה אחת כשלעצמה אינה מספקת. בנוסף האינטגרטיביות בטיפול באה לידי ביטוי גם בשילוב של גישות שונות ומגוונות מתחום הפסיכותרפיה וגם בעבודה פרטנית וקבוצתית המשלבת הדרכת הורים והנחיית קבוצות טיפוליות.

המודל האינטגרטיבי מושתת על גישות טיפוליות שונות ומגוונות שלעיתים אף מנוגדות או משלימות אחת את השנייה כגון: המודל הקוגניטיבי התנהגותי CBT, אימון אישי Coaching, במיקוד לעבודה עם אוכלוסיות מגוונות. CBCT, טיפול ואימון קוגניטיבי התנהגותי במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה, עיצוב התנהגותי, NLP, מיינדפולנס וגישות טיפוליות נוספות, כלים ותרפיות מתחום ההבעה והיצירה בשילוב גישות מתחום הטיפול הפסיכודינמי, רוחני, התייחסותי וחברתי בדגש על המשחק בעבודה הטיפולית וטיפול אינטגרטיבי Creative.

הגישה דורשת יצירתיות באומנות הטיפול ויכולת לעשות אינטגרציה בין עולמות התוכן והתיאוריות השונות, תוך התאמת הטיפול למטופל ולגילו, תוך דיוק מירבי. אנו מטפלים באדם ולא בשיטה. במקום להתמחות בשיטה נתמחה בטיפול במטופל בצורה אינטגרטיבית, נדע להתאים את הטיפול באופן אישי ומדויק למטופל ובכך נגדיר את הצלחת הטיפול ויעילותו.

המטרה בפסיכותרפיה אינטגרטיבית היא להקנות דרכי התערבות וטכניקות תוך התייחסות לפסיכופתולוגיות, בעיות וקונפליקטים האופייניים לגיל המטופל המודרך, לשפה ולתדר שלו. הגישה תאפשר למטופלים להתמודד עם קשיים רגשיים וחברתיים ותקנה כלים שישמשו אותם בחייהם בעתיד, כך שיוכלו להשתמש במיומנויות הדרושות שנלמדו בתהליך הטיפולי הפרטני והקבוצתי ולהתמודד בהצלחה עם אתגרים עתידיים.

בתהליך נלמד לעשות אינטייק מעמיק שיאתר את השפה והתדר של המודרך, תוך איתור שורש הבעיה והטיפול בה ולא רק טיפול בסימפטומים ההתנהגותיים הנלווים אליה. 

בוגרות מסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה 4 תעודות הסמכה:

מדריך בכיר בחינוך ובטיפול רגשי התמחויות:

  • טיפול ואימון אינטגרטיבי בשילוב כלים ותרפיות פרא רפואיים.
  • הנחיית קבוצות בשילוב כלים ותרפיות פרא רפואיים.

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה בנוסף שתי תעודות מטפל ומדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית עם התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון:

  • מטפל בפסיכותרפיה אינטגרטיבית התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.
  • מדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות, דיכאון ובפסיכותרפיה קבוצתית.

מדריך בכיר בחינוך ובטיפול רגשי התמחויות:

  • טיפול ואימון אינטגרטיבי בשילוב כלים ותרפיות פרא רפואיים.
  • הנחיית קבוצות בשילוב כלים ותרפיות פרא רפואיים.

רכישת ארגז כלים מקצועי רחב בתחום הטיפול הרגשי והאימון האינטגרטיבי בשילוב כלים ותרפיות פרא רפואיים ובנוסף להכשיר מנחים ומדריכים בכירים בחינוך ובטיפול רגשי:

  • לטיפול רגשי ואימון אינטגרטיבית בשלוב כלים ותרפיות פרא רפואיים.
  • הנחיית קבוצות טיפוליות וחינוכיות.

 

בנוסף לכך, במסלול הארבע המטרה להכשיר:

  • מטפלים לטיפול בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לטיפול במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון במסגרת פרטנית וקבוצתית.
  • מטפלים לתפקידי הדרכה, יעוץ, לווי והנחייה למגוון אוכלוסיות לטיפול במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון במסגרת פרטנית וקבוצתית.

הידע הנרכש בקורס יאפשר לבוגרות להתמחות בתחומים הבאים:

  • הדרכה, ליווי וטיפול רגשי במסגרת פרטנית וקבוצתית, בדגש למבוגרים
    (ניתן להתאים כלים גם למתבגרים וילדים).
  • יעוץ חינוכי וטיפולי למגוון אוכלוסיות במסגרת פרטנית וקבוצתית.

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי ירכשו ידע נוסף בתחומים הבאים:

  • טיפול בפסיכותרפיה אינטגרטיבית, במסגרת פרטנית וקבוצתית במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.
  • הדרכה, הנחייה, ייעוץ ולווי להורים, צוותי חינוך וארגונים, במסגרת פרטנית וקבוצתית במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.

מסלול שהיקפו תלת שנתי:

המסלול מחולק לשני חלקים באופן הלימוד:

חלק א': ילמד בלמידה דיגיטלית עצמאית בשילוב תמיכה פדגוגית אישית (היקפו 4 סמסטרים):

  • חלק א' – בהיקף 4 סמסטרים. קורסי החובה והקורסים הקדם טיפוליים, בהם יילמדו התיאוריות והפסיכו-חינוך בתהליך הטיפולי.
  • חלק א' ילמד בלמידה עצמאית הנלמדת בקצב אישי, תוך תמיכה פדגוגית, לא יאוחר מ10 חודשים ממועד תחילת הלימודים של חלק א'.
  • הלמידה העצמאית של חלק א' כוללת קורסים מקוונים הכוללים: הקלטות אודיו, סרטונים לצפייה, מצגות ומאמרים

חלק ב' – היקף 3 סמסטרים: 36 מפגשים, הנערכים באופן פרונטלי או בזום בהתאם לאופן הלימוד הנבחר.

המסלול שהיקפו תלת שנתי הינו בהיקף של 970 ש"א.

הלימודים נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים, כולל לימודי פרקטיקום וסופרוויז'ן שאורכם כחצי שנה. ניתן לסיים את המסלול שהיקפו תלת שנתי בין שנה וחצי עד שנתיים וחצי, כולל סופרוויז'ן ופרקטיקום הכולל:

  • 6 מפגשים קבוצתיים בקבוצות של 7-8 משתתפים, כול מפגש כ 5.5 ש"א.
  • המפגשים הקבוצתיים יהיו אחת לחודש ויתקיימו בזום עם ליווי פרטני לאורך התהליך ותמיכה פדגוגית אישית בוואטסאפ.

מסלול שהיקפו ארבע שנתי:

חלק ג' יחל במקביל לסופרוויז'ן של חלק ב' במתכונת של 18 מפגשים המתקיימים אחת לשבוע, הנערכים במקביל לליווי הפרקטיקום ופגישות הסופרוויז'ן של חלק ב'.

בסיום 18 המפגשים, נתחיל עבודה מעשית (סטאז'). סופרוויז'ן ופרקטיקום של שני מקרים טיפולים העוסקים במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.

הדרכות פרטניות וקבוצתיות באופן הבא:

  • 12 מפגשים קבוצתיים, בקבוצות של 7-8 משתתפים, כול מפגש כ 5.5 ש"א.
  • המפגשים יתקיימו פעמיים בחודש בזום בנוסף לשתי הדרכות פרטניות בזום, ליווי פרטני לאורך התהליך ותמיכה פדגוגית אישית בוואטסאפ.

היקף חלק ג': 470 ש"א.

  • המסלול בהיקף ארבע שנתי הינו בהיקף של 1440 ש"א.
  • משך המסלול שהיקפו ארבע שנתי בין שנתיים עד שנתיים וחצי.

תנאי הקבלה כפופים להשכלה קודמת:

  • מינימום 12 שנות לימוד.
  • עדיפות לבגרות חלקית/ מלאה.
  • בעלות תואר ראשון / שני (יתרון).
  • ניסיון תעסוקתי בתפקידי חינוך, טיפול, שיקום, יעוץ, הנחייה והדרכה (יתרון).

אנו מחפשים נשים עם תשוקה, רצון, מוטיבציה, נחישות, דבקות במטרה, אוריינטציה טיפולית, מיומנויות של אמפתיה, הכלה ורצון.

אם בוערת בך השליחות, הנתינה לזולת והרצון להציל חיים בבריאות הנפש בשילוב כול מה שציינו, מקומך איתנו.

אשכול ג'- פסיכותרפיה אינטגרטיבית לילדים ונוער, במיקוד לנוער בסיכון

אשכול רב תחומי לפסיכותרפיה אינטגרטיבית לילדים ונוער בסיכון.

אשכול לימודים רב תחומי לפסיכותרפיה אינטגרטיבית ועבודה טיפולית, חינוכית לילדים ונוער, המשלב כלים יצירתיים בתהליכי טיפול אינטגרטיבי, פרטני וקבוצתי.

prof-04

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה בנוסף שתי תעודות מטפל ומדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לילדים ונוער בסיכון עם התמחות של חרדות, טראומה ודיכאון.

תוכלי לבחור מסלול שהיקפו תלת שנתי שאורכו כשנה וחצי עד שנתיים או מסלול שהיקפו ארבע שנתי שאורכו כשנתיים עד שנתיים וחצי.

הפסיכותרפיה האינטגרטיבית משלבת מגוון טיפולים וכלים במטרה להקנות למטופל את מיטב הכלים להתמודד עם קשייו, מתוך הבנה שגישה אחת כשלעצמה אינה מספקת. בנוסף האינטגרטיביות בטיפול באה לידי ביטוי גם בשילוב של גישות שונות ומגוונות מתחום הפסיכותרפיה וגם בעבודה פרטנית וקבוצתית המשלבת הדרכת הורים והנחיית קבוצות טיפוליות.

המודל האינטגרטיבי מושתת על גישות טיפוליות שונות ומגוונות שלעיתים אף מנוגדות או משלימות אחת את השנייה כגון: המודל הקוגניטיבי התנהגותי CBT, אימון אישי Coaching לילדים ונוער, במיקוד לנוער בסיכון. CBCT, טיפול ואימון קוגניטיבי התנהגותי במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה, עיצוב התנהגותי, NLP, מיינדפולנס וגישות טיפוליות נוספות, כלים ותרפיות מתחום ההבעה והיצירה בשילוב גישות מתחום הטיפול הפסיכודינמי, רוחני, התייחסותי וחברתי בדגש על המשחק בעבודה הטיפולית וטיפול אינטגרטיבי Creative.

הגישה דורשת יצירתיות באומנות הטיפול ויכולת לעשות אינטגרציה בין עולמות התוכן והתיאוריות השונות, תוך התאמת הטיפול למטופל ולגילו, תוך דיוק מירבי. אנו מטפלים באדם ולא בשיטה. במקום להתמחות בשיטה נתמחה בטיפול במטופל בצורה אינטגרטיבית, נדע להתאים את הטיפול באופן אישי ומדויק למטופל ובכך נגדיר את הצלחת הטיפול ויעילותו.

המטרה באשכול ילדים ונוער במיקוד לנוער בסיכון היא להקנות דרכי התערבות וטכניקות מותאמות עבור ילדים ונוער, תוך התייחסות לפסיכופתולוגיות, בעיות וקונפליקטים האופייניים לגיל זה. נתייחס לסימפטומים, לתחלואה הנלווית ולבעייתיות של הילד או הנער במשפחתו, בבית הספר ובקהילה. נגייס את הנער, המשפחה והמערך הרחב, בית הספר והקהילה, כשותפים לטיפול.

פסיכותרפיה ועבודה טיפולית חינוכית בגישה האינטגרטיבית מטפלת בכל מעגלי חייו של הילד.

בתהליך נלמד לעשות אינטייק מעמיק שיאתר את השפה והתדר של הילד או הנער המודרך, תוך איתור שורש הבעיה והטיפול בה ולא רק טיפול בסימפטומים ההתנהגותיים הנלווים אליה. 

בוגרות מסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה 6 תעודות הסמכה:

מדריך בכיר בחינוך הבלתי פורמאלי התמחויות:

  • הכשרה לעבודה עם נוער בסיכון.
  • טיפול ואימון אינטגרטיבי לילדים ונוער.
  • הדרכת הורים ילדים ונוער (לגילאי 12-18).
  • הנחיית קבוצות הורים ילדים ונוער.

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה בנוסף שתי תעודות מטפל בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לילדים ונוער בסיכון עם התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון:

  • מטפל בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לנוער התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.
  • מדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לנוער התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות, דיכאון ובפסיכותרפיה קבוצתית.

מדריך בכיר בחינוך הבלתי פורמאלי התמחויות:

  • הכשרה לעבודה עם נוער בסיכון.
  • טיפול ואימון אינטגרטיבי לילדים ונוער.
  • הדרכת הורים ילדים ונוער (לגילאי 12-18).
  • הנחיית קבוצות הורים ילדים ונוער.

רכישת ארגז כלים מקצועי רחב בתחום הפסיכותרפיה, הטיפול והאימון, החינוך, הייעוץ והדרכה בעבודה עם מתבגרים, נוער ונוער בסיכון ובנוסף להכשיר מנחים ומדריכים בכירים בחינוך הבלתי פורמאלי:

  • ביעוץ והדרכה להורים, למתבגרים ונוער ולצוותי חינוך והדרכה.
  • בהנחיית קבוצות טיפוליות וחינוכיות למתבגרים ונוער בסיכון, להורים ולצוותי חינוך והדרכה.

 

בנוסף לכך, במסלול שהיקפו הארבע המטרה להכשיר:

  • מטפלים לטיפול בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לטיפול במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון לילדים ונוער בסיכון, במסגרת פרטנית וקבוצתית.
  • מטפלים לתפקידי הדרכה, יעוץ ולווי לילדים ונוער בסיכון, להורים, צוותי חינוך והדרכה לטיפול במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון במסגרת פרטנית וקבוצתית.

הידע הנרכש בקורס יאפשר לבוגרות להתמחות בתחומים הבאים:

  • הכשרה לעבודה עם מתבגרים ונוער במיקוד לנוער בסיכון בתפקידי: טיפול רגשי ואימון אינטגרטיבי, חינוך טיפולי, הדרכה, יעוץ ושיקום.
  • הדרכה, יעוץ ליווי וטיפול רגשי למתבגרים נוער ונוער בסיכון, הורים וצוותי חינוך, טיפול ושיקום והדרכה במסגרת, פרטנית וקבוצתית.

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי ירכשו ידע נוסף בתחומים הבאים:

  • טיפול בפסיכותרפיה אינטגרטיבית פרטנית וקבוצתית במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון לילדים ונוער, במיקוד לנוער בסיכון.
  • הדרכה, הנחייה, יעוץ ולווי במסגרת פרטנית וקבוצתית במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון לילדים ונוער, במיקוד לנוער בסיכון.

מסלול שהיקפו תלת שנתי:

המסלול מחולק לשני חלקים באופן הלימוד:

חלק א': ילמד בלמידה דיגיטלית עצמאית בשילוב תמיכה פדגוגית אישית (היקפו 4 סמסטרים):

  • חלק א' – בהיקף 4 סמסטרים. קורסי החובה והקורסים הקדם טיפוליים, בהם יילמדו התיאוריות והפסיכו-חינוך בתהליך הטיפולי.
  • חלק א' ילמד בלמידה עצמאית הנלמדת בקצב אישי, תוך תמיכה פדגוגית, לא יאוחר מ10 חודשים ממועד תחילת הלימודים של חלק א'.
  • הלמידה העצמאית של חלק א' כוללת קורסים מקוונים הכוללים: הקלטות אודיו, סרטונים לצפייה, מצגות ומאמרים

חלק ב' – היקף 3 סמסטרים: 36 מפגשים, הנערכים באופן פרונטלי או בזום בהתאם לאופן הלימוד הנבחר.

המסלול שהיקפו תלת שנתי הינו בהיקף של 970 ש"א.

הלימודים נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים, כולל לימודי פרקטיקום וסופרוויז'ן שאורכם כחצי שנה. ניתן לסיים את המסלול שהיקפו תלת שנתי בין שנה וחצי עד שנתיים וחצי, כולל סופרוויז'ן ופרקטיקום הכולל:

  • 6 מפגשים קבוצתיים בקבוצות של 7-8 משתתפים, כול מפגש כ 5.5 ש"א.
  • המפגשים הקבוצתיים יהיו אחת לחודש ויתקיימו בזום עם ליווי פרטני לאורך התהליך ותמיכה פדגוגית אישית בוואטסאפ.

מסלול שהיקפו ארבע שנתי:

חלק ג' יחל במקביל לסופרוויז'ן של חלק ב' במתכונת של 18 מפגשים המתקיימים אחת לשבוע, הנערכים במקביל לליווי הפרקטיקום ופגישות הסופרוויז'ן של חלק ב'.

בסיום 18 המפגשים, נתחיל עבודה מעשית (סטאז'). סופרוויז'ן ופרקטיקום של שני מקרים טיפולים העוסקים במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.

הדרכות פרטניות וקבוצתיות באופן הבא:

  • 12 מפגשים קבוצתיים, בקבוצות של 7-8 משתתפים, כול מפגש כ 5.5 ש"א.
  • המפגשים יתקיימו פעמיים בחודש בזום בנוסף לשתי הדרכות פרטניות בזום, ליווי פרטני לאורך התהליך ותמיכה פדגוגית אישית בוואטסאפ.

היקף חלק ג': 470 ש"א.

  • המסלול בהיקף ארבע שנתי הינו בהיקף של 1440 ש"א.
  • משך המסלול שהיקפו ארבע שנתי בין שנתיים עד שנתיים וחצי.

תנאי הקבלה כפופים להשכלה קודמת:

  • מינימום 12 שנות לימוד.
  • עדיפות לבגרות חלקית/ מלאה.
  • בעלות תואר ראשון / שני (יתרון).
  • ניסיון תעסוקתי בתפקידי חינוך, טיפול, שיקום, יעוץ, הנחייה והדרכה (יתרון).

אנו מחפשים נשים עם תשוקה, רצון, מוטיבציה, נחישות, דבקות במטרה, אוריינטציה טיפולית, מיומנויות של אמפתיה, הכלה ורצון.

אם בוערת בך השליחות, הנתינה לזולת והרצון להציל חיים בבריאות הנפש בשילוב כול מה שציינו, מקומך איתנו.

אשכול ד'- פסיכותרפיה אינטגרטיבית בחינוך המיוחד במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה

אשכול רב תחומי לפסיכותרפיה אינטגרטיבית לילדים ונוער במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה.

אשכול למידה רב תחומי לפסיכותרפיה ועבודה טיפולית חינוכית לילדים, נוער ומבוגרים, במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה, בחינוך ובחינוך המיוחד, המשלב כלים יצירתיים בתהליכי טיפול אינטגרטיביים, פרטניים וקבוצתיים.

prof-07

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה בנוסף 3 תעודות מטפל ומדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית להפרעת קשב ולקויות למידה עם התמחות של חרדות, טראומה ודיכאון.

תוכלי לבחור מסלול תלת שהיקפו שנתי שאורכו כשנה וחצי עד שנתיים או מסלול שהיקפו ארבע שנתי שאורכו כשנתיים עד שנתיים וחצי.

הפסיכותרפיה האינטגרטיבית משלבת מגוון טיפולים וכלים במטרה להקנות למטופל את מיטב הכלים להתמודד עם קשייו, מתוך הבנה שגישה אחת כשלעצמה אינה מספקת. בנוסף האינטגרטיביות בטיפול באה לידי ביטוי גם בשילוב של גישות שונות ומגוונות מתחום הפסיכותרפיה וגם בעבודה פרטנית וקבוצתית המשלבת הדרכת הורים והנחיית קבוצות טיפוליות.

המודל האינטגרטיבי מושתת על גישות טיפוליות שונות ומגוונות שלעיתים אף מנוגדות או משלימות אחת את השנייה כגון: המודל הקוגניטיבי התנהגותי CBT, אימון אישי Coaching במיקוד לילדים ונוער. CBCT, טיפול ואימון קוגניטיבי התנהגותי במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה, עיצוב התנהגותי, NLP, מיינדפולנס וגישות טיפוליות נוספות, כלים ותרפיות מתחום ההבעה והיצירה בשילוב גישות מתחום הטיפול הפסיכודינמי, רוחני, התייחסותי וחברתי בדגש על המשחק בעבודה הטיפולית וטיפול אינטגרטיבי Creative.

הגישה דורשת יצירתיות באומנות הטיפול ויכולת לעשות אינטגרציה בין עולמות התוכן והתיאוריות השונות, תוך התאמת הטיפול למטופל ולגילו, תוך דיוק מירבי. אנו מטפלים באדם ולא בשיטה. במקום להתמחות בשיטה נתמחה בטיפול במטופל בצורה אינטגרטיבית, נדע להתאים את הטיפול באופן אישי ומדויק למטופל ובכך נגדיר את הצלחת הטיפול ויעילותו.

כמו כן, הגישה מעניקה כלים להתמודדות עם קשיי הלמידה של הילד /המתבגר לילדים, להורים ולצוותים מתוך התייחסות לתפקודו הקוגניטיבי דידקטי ולתפקודו הרגשי וההתנהגותי, תוך דגש על ההקשרים הבינאישיים בביה"ס, בשעת הפנאי ותפקודים בפונקציות ניהוליות המשפיעות על תפקודו היום יומי והלימודי של הילד.

מטרת הטיפול היא ליצור צמיחה של העצמי ולתת לילד/נער חוויה של הצלחה, ערך וקיום, ליצור אינטגרציה של חלקי העצמי, בניית עצמי לכיד מתוך עבודה עם הילד, ההורים והקהילה. נתייחס לסימפטומים, לתחלואה הנלווית ולבעייתיות של הילד או הנער במשפחתו, בבית הספר ובקהילה. נגייס את הנער, המשפחה והמערך הרחב, בית הספר והקהילה, כשותפים לטיפול.

בתהליך נלמד לעשות אינטייק מעמיק שיאתר את השפה והתדר של הילד או הנער המודרך, תוך איתור שורש הבעיה והטיפול בה ולא רק טיפול בסימפטומים ההתנהגותיים הנלווים אליה. 

תהליכי פסיכותרפיה אינטגרטיבית בהתמודדות עם לקויות למידה וקשיי למידה והפרעת קשב מותאמות לצרכים הייחודיים של המשפחה מתוך ראייה הוליסטית ומערכתית, בדגש על היחסים של הילד/מתבגר עם דמויות סמכות הורים ומורים ועל תפקודו בביה"ס ובבית, תוך בחינת יחסי גומלין בין גורמים קוגניטיביים, דידקטיים, קשבים, רגשיים והתנהגותיים המשפיעים על תפקודו.

בוגרות מסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה 7 תעודות הסמכה:

מדריך בכיר בחינוך ובטיפול רגשי בהתמחויות:

  • חינוך מיוחד במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה.
  • טיפול ואימון אינטגרטיבי במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה.
  • הדרכת הורים לילדים ונוער במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה.
  • מנחים להוראת למידה רגשית חברתית (SEL) באמצעות מיינדפולנס.

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי תקבלנה בנוסף תעודת מטפל בפסיכותרפיה אינטגרטיבית להפרעת קשב ולקויות למידה עם התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון:

  • מטפל בפסיכותרפיה אינטגרטיבית להפרעת קשב ולקויות למידה התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.
  • מדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית להפרעת קשב ולקויות למידה התמחות במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות, דיכאון ובפסיכותרפיה קבוצתית.
  • מטפל חברתי רגשי (SEL).

מדריך בכיר בחינוך בהתמחויות:

  • חינוך מיוחד במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה.
  • טיפול ואימון אינטגרטיבי במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה.
  • הדרכת הורים לילדים ונוער במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה.
  • מנחים להוראת למידה רגשית חברתית (SEL) באמצעות מיינדפולנס.

רכישת ארגז כלים מקצועי רחב בתחום הפסיכותרפיה, הטיפול והאימון, החינוך, הייעוץ והדרכה בחינוך המיוחד במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה ובנוסף להכשיר מנחים ומדריכים בכירים בחינוך ובטיפול רגשי:

  • להנחייה והדרכה מקצועית ביעוץ והדרכה להורים, לילדים ונוער במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה ולצוותי חינוך והדרכה.
  • הנחיית קבוצות להוראת למידה רגשית חברתית (SEL).

 

בנוסף לכך, במסלול שהיקפו ארבע שנתי המטרה להכשיר:

  • מטפלים לטיפול בפסיכותרפיה אינטגרטיבית לטיפול במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון להפרעות קשב ולקויות למידה, במסגרת פרטנית וקבוצתית.
  • מטפלים לתפקידי הדרכה, יעוץ ולווי להפרעת קשב ולקויות למידה להורים, צוותי חינוך והדרכה לטיפול במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון במסגרת וקבוצתית.

הידע הנרכש בקורס יאפשר לבוגרות להתמחות בתחומים הבאים:

  • הכשרה לעבודה בחינוך המיוחד, במיקוד לילדים נוער ומבוגרים בתפקידי: טיפול רגשי, אימון אינטגרטיבי, חינוך טיפולי, הדרכה, יעוץ ושיקום.
  • הדרכה, יעוץ, ליווי וטיפול רגשי לילדים, נוער ומבוגרים במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה, הורים וצוותי חינוך, טיפול שיקום והדרכה במסגרת פרטנית וקבוצתית.
  • הוראת למידה רגשית חברתית (SEL).

הממשיכות למסלול שהיקפו ארבע שנתי ירכשו ידע נוסף בתחומים הבאים:

  • טיפול בפסיכותרפיה אינטגרטיבית, במסגרת פרטנית וקבוצתית במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה.
  • הדרכה, הנחייה, ייעוץ ולווי להורים, צוותי חינוך וארגונים, במסגרת פרטנית וקבוצתית במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון במיקוד להפרעת קשב ולקויות למידה.

מסלול שהיקפו תלת שנתי:

המסלול מחולק לשני חלקים באופן הלימוד:

חלק א': ילמד בלמידה דיגיטלית עצמאית בשילוב תמיכה פדגוגית אישית (היקפו 4 סמסטרים):

  • חלק א' – בהיקף 4 סמסטרים. קורסי החובה והקורסים הקדם טיפוליים, בהם יילמדו התיאוריות והפסיכו-חינוך בתהליך הטיפולי.
  • חלק א' ילמד בלמידה עצמאית הנלמדת בקצב אישי, תוך תמיכה פדגוגית, לא יאוחר מ10 חודשים ממועד תחילת הלימודים של חלק א'.
  • הלמידה העצמאית של חלק א' כוללת קורסים מקוונים הכוללים: הקלטות אודיו, סרטונים לצפייה, מצגות ומאמרים

חלק ב' – היקף 3 סמסטרים: 36 מפגשים, הנערכים באופן פרונטלי או בזום בהתאם לאופן הלימוד הנבחר.

המסלול שהיקפו תלת שנתי הינו בהיקף של 970 ש"א.

הלימודים נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים, כולל לימודי פרקטיקום וסופרוויז'ן שאורכם כחצי שנה. ניתן לסיים את המסלול שהיקפו תלת שנתי בין שנה וחצי עד שנתיים וחצי, כולל סופרוויז'ן ופרקטיקום הכולל:

  • 6 מפגשים קבוצתיים בקבוצות של 7-8 משתתפים, כול מפגש כ 5.5 ש"א.
  • המפגשים הקבוצתיים יהיו אחת לחודש ויתקיימו בזום עם ליווי פרטני לאורך התהליך ותמיכה פדגוגית אישית בוואטסאפ.

מסלול שהיקפו ארבע שנתי:

חלק ג' יחל במקביל לסופרוויז'ן של חלק ב' במתכונת של 18 מפגשים המתקיימים אחת לשבוע, הנערכים במקביל לליווי הפרקטיקום ופגישות הסופרוויז'ן של חלק ב'.

בסיום 18 המפגשים, נתחיל עבודה מעשית (סטאז'). סופרוויז'ן ופרקטיקום של שני מקרים טיפולים העוסקים במצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון.

הדרכות פרטניות וקבוצתיות באופן הבא:

  • 12 מפגשים קבוצתיים, בקבוצות של 7-8 משתתפים, כול מפגש כ 5.5 ש"א.
  • המפגשים יתקיימו פעמיים בחודש בזום בנוסף לשתי הדרכות פרטניות בזום, ליווי פרטני לאורך התהליך ותמיכה פדגוגית אישית בוואטסאפ.

היקף חלק ג': 470 ש"א.

  • המסלול בהיקף ארבע שנתי הינו בהיקף של 1440 ש"א.
  • משך המסלול שהיקפו ארבע שנתי בין שנתיים עד שנתיים וחצי.

תנאי הקבלה כפופים להשכלה קודמת:

  • מינימום 12 שנות לימוד.
  • עדיפות לבגרות חלקית/ מלאה.
  • בעלות תואר ראשון / שני (יתרון).
  • ניסיון תעסוקתי בתפקידי חינוך, טיפול, שיקום, יעוץ, הנחייה והדרכה (יתרון).

אנו מחפשים נשים עם תשוקה, רצון, מוטיבציה, נחישות, דבקות במטרה, אוריינטציה טיפולית, מיומנויות של אמפתיה, הכלה ורצון.

אם בוערת בך השליחות, הנתינה לזולת והרצון להציל חיים בבריאות הנפש בשילוב כול מה שציינו, מקומך איתנו.

בקרוב אשכול חדש:

שיקום ניהול מחלה והחלמה למתמודדי נפש וטיפול פסיכוסוציאלי

אני רוצה להיות מדענית העתיד בטיפול ולהציל חיים בבריאות הנפש!

לבדיקת התאמה השאירי פרטים

למה לבחור בנו?

אינטגרציה רב תחומית-מנעד רחב של פתרונות במקום אחד

הכשרה רב תחומית מקיפה המייצרת מקצועיות, מומחיות ומצוינות בתחומי ההתמחות. האינטגרטיביות מסייעת לדיוק הטיפול ויעילותו, להתאמת הטיפול למטופל ולא למטפל ולשיטה שלמד.
טיפול במנעד רחב ומגוון של אוכלוסיות ובעיות, בהתאם לגיל ההתמחות ולעבוד עם כל מעגלי ההשפעה של המטופל. דבר שמייעל את הטיפול מתוך מומחיות ומצוינות. המסלול רב תחומי ומקיף ונלמדים בו כלים, גישות ותאוריות מבוססות ראיות ומחקר, לצד פרקטיקה שנותנים יחד מענה מקיף למגוון גילאים ובעיות.
בזכות המסלול המקיף שלנו יהיה לכן יתרון מובהק בשוק התעסוקה בתחום כשכירות או כעצמאיות עם קליניקה משלכן.

מצוינות היא שם המשחק

הטיפול כולל חדשנות ושילוב של כלים השלכתיים ויצירתיים הייחודים למכללת פרופסורה, כמו אימון אישי קריאייטיב, NLP קריאייטיב, C.B.T קריאייטיב לצד עבודה תרפויטית וכלים טיפוליים נוספים. אנו מאמינים  בחשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות וחדשנות היוצרות יחד מצוינות בטיפול שתהפוך אותך להיות מדענית העתיד בטיפול.

להיות חלק מגוף מוכר ומבוקש

הלימודים והתעודות בחסות ובפיקוח קריית החינוך גבעת ושינגטון היחידה ללימודי חוץ. מוסד מוכר ומכובד שיקנה לכן כמטפלות בידול מקצועי על פני מטפלים אחרים

פיתוח חשיבה יצירתית, חדשנות ומוטיבציה בטיפול

יצירתיות – הלימודים מעודדים להיות מטפל, אומן מומחה ומקצועי בתחומו, מפתחים ומעודדים חשיבה יצירתית, פתרון בעיות, התנגדויות וקונפליקטים בצורה יצירתית. מה שהופך את הטיפול למדויק, יעיל יותר ודינמי בקרב המטופל, מתוך חדשנות ויצירתיות להיות אומן ומדען העתיד בטיפול.

תאוריה ומחקר לצד פרקטיקה

הלימודים משלבים עבודה פרטנית לעומת עבודה קבוצתית.
לצד הפרקטיקה נלמדים תאוריות ומחקרים מבוססי ראיות. תחומי גישות שונות ומגוונות שלעיתים מנוגדות מתוך יצירתיות המאפשרות דרכים רבות אל מגוון בעיות, מתוך חדשנות ויצירתיות. כל אלו ועוד הופכים את בוגרי המסלולים שלנו למטפלים מבוקשים, מומחים ומצוינים בתחומם.

התפתחות אישית ומקצועית - מסע משנה חיים ומתנה לחיים

מעצים – כל תלמידה עוברת מסע אישי במהלך הלימודים. התלמידה משדרגת את איכות חייה ועוברת תהליכי התפתחות אישית והעצמה, תהליכי טיפול ואנליזה קבוצתית, המשפיעים על כל מערכות היחסים בחייה.

יחס אישי

הנהלת המכללה והמנחה הפדגוגית נותנים יחס אישי ואכפתי לכל תלמידה. אצלנו תחווי אווירה משפחתית, לווי ומענה אישי לכל בעיה, נגישות לתלמידים ולבוגרים. נסייע לך למצות את מלוא הפוטנציאל שלך, תוך חיזוק תחושת המסוגלות וזיהוי הייעוד והשליחות. המטרה שלנו לעזור לך להגיע למימוש עצמי.
בוגרות מתאימות תוכלנה להשתלב בצוות המכללה. 

מצוינות וחדשנות - מדענית העתיד בטיפול

הלימודים מובילים להתפתחות רב תחומית מתוך חדשנות, ייחודיות ויצירתיות. כל הערכים הללו מובילים למצוינות טיפולית ולאנשי מקצוע מומחים ומקצועיים בתחומם

אחרי הלימודים

המסלול הרב תחומי מהווה יתרון בשילוב התעסוקתי ומאפשר לבוגרות המכללה להשתלב במגוון רחב של עיסוקים ותפקידים שונים.

במכללת פרופסורה תקבלו הסמכה להכשרה מקצועית לתעודות במגוון התמחויות (בהתאם לאשכול ולמסלול הנבחר): מטפל ומדריך בכיר בפסיכותרפיה אינטגרטיבית או מדריכה בכירה בחינוך או בטיפול רגשי או מדריכה בכירה בחינוך.

תוכלי לטפל במגוון של קשיים רגשיים ובמצבי משבר, אובדן, טראומות, חרדות ודיכאון במסגרת טיפול פרטני ופסיכותרפיה קבוצתית. תעברי מסע משנה חיים מתוך שליחות והתפתחות מקצועית, תוכלי להציל חיים בבריאות הנפש ותקבלי מתנה ומשמעות בחיים.

תוכלי להתפרנס בכבוד בתחום התמחות מבוקש בו יש מחסור רב של אנשי מקצוע ולממש את השליחות שלך בחיים.

כל ההסמכות במכללה הינן בפיקוח של קריית החינוך ושינגטון - היחידה ללימודי חוץ.

כל תלמידה שלומדת אצלינו במכללה מעידה על אותם הערכים שפגשה: מקצוענות/מצוינות, יחס אישי והתפתחות אישית ומקצועית.

הנהלת המכללה והמנחה הפדגוגית נותנים יחס אישי ואכפתי לכל תלמידה ותלמידה.

אני רוצה להיות מדענית העתיד בטיפול!

לבדיקת התאמה השאירי פרטים

הבוגרות שלנו מספרות

המכללה מכשירה מטפלים בפסיכותרפיה אינטגרטיבית ומדריכים בכירים בתחומי טיפול, אימון, שיקום ,יעוץ והנחייה. המכללה מיועדת לנשים בלבד.

העתיד כבר כאן!

אם את מרגישה שאת רוצה לעשות שינוי משמעותי

להשאיר חותם וללמוד מקצוע שיהפוך אותך לאוטוריטה בתחום הטיפול והחינוך, הגעת למקום הנכון.

לבדיקת התאמה השאירי פרטים

למי הלימודים במכללה מתאימים?

תנאי קבלה

תנאי הקבלה כפופים להשכלה קודמת: מינימום 12 שנות לימוד, עדיפות לבגרות חלקית/מלאה, בעלות תואר ראשון/שני (יתרון), ניסיון תעסוקתי בתפקידי חינוך, טיפול, שיקום, יעוץ, הנחייה והדרכה (יתרון), אך המיקוד אינו ההשכלה אלא התשוקה והרצון והמוטיבציה לחולל שינוי מתוך רצון עז לנתינה ואהבת הזולת.

אודות מכללת פרופסורה

אנו מאמינים שהטיפול הוא באדם ובשורש הבעיה ולא בשיטה.
לכן, מכללת פרופסורה מכשירה תלמידיה באמצעות שיטת לימוד אינטגרטיבית ומקיפה. 

שילוב הכלים וריבוי האפשרויות מאפשר טיפול מעמיק ויסודי באדם במטרה לדייק ולייעל את רמת הטיפול ולמקסם את הצלחתו. אנו מכשירים מטפלים ומדריכים בכירים במקצועות החינוך, פסיכותרפיה, טיפול ואימון, שיקום, בריאות, ייעוץ, הנחייה והדרכה.

חרטנו על דגלנו את הערך: להיות מומחה, אומן ומדען בטיפול !!

אשר יובילו אותך להיות מקצועית ואמנית בתחומך!

מכללת פרופסורה הוקמה בשנת 2013 עם חזון ברור: 

לסייע לנשים לממש את עצמן ואת השליחות שלהן בחייהן, להגשים חלומות ומשאלות לאנשים, לסייע לנשים בהעצמה והתפתחות אישית ולהתפרנס בכבוד, זיהוי הייעוד והשליחות שלהן וסיוע לעבור טרנספורמציה בחייהן מתוך מיצוי מלוא הפוטנציאל הטמון בכל אחת ואחת.

לחזק את תחושת המסוגלות והאמונה בעצמן ביכולותיהן, לחזק את החוסן הנפשי של כל אישה ואישה להתמודד עם קונפליקטים ואירועי חיים ומשברים, לסייע לתרגם את ההון האנושי שלהן לכסף ולפרנסה, מתוך תחושה מלאה של נתינה ושליחות בעולם ולהרבות אהבה 💖.

הלימודים בפיקוח של קריית החינוך ושינגטון היחידה ללימודי חוץ

הלימודים במכללה מתבצעים על ידי מרצים מומחים ומצוינים בתחומם, בעלי ידע מקיף ואינטגרטיבי בדגש על חדשנות יצירתיות ומצוינות בטיפול.

שאלות נפוצות

?

תנאי הקבלה כפופים להשכלה קודמת:

  • מינימום 12 שנות לימוד.
  • עדיפות לבגרות חלקית/ מלאה.
  • בעלות תואר ראשון / שני (יתרון).
  • ניסיון תעסוקתי בתפקידי חינוך, טיפול, שיקום, יעוץ, הנחייה והדרכה (יתרון).

אנו מחפשים נשים עם תשוקה, רצון, מוטיבציה, נחישות, דבקות במטרה, אוריינטציה טיפולית, מיומנויות של אמפתיה, הכלה ורצון.

אם בוערת בך השליחות והנתינה לזולת בשילוב כל מה שציינו, מקומך איתנו.

כעצמאית כל אחת רשאית לפתוח קליניקה עם כל המשתמע מכך.

לרוב, מי שלומדת את תחום הטיפול תוכל לעבוד כמטפלת עצמאית או כשכירה במכונים פרטיים או כמטפלת במגזר הציבורי.

במכללת פרופסורה הבוגרות מקבלות תעודת מטפל בפסיכותרפיה אינטגרטיבית, תעודת מדריך בכיר בחינוך / בחינוך בלתי פורמלי/ בטיפול רגשי, המקנים לך יתרון עצום בשילוב התעסוקתי ומאפשרים לעסוק בתחום בהתאם לאשכול וההתמחויות שבו, הן כשכירה והן כעצמאית.

תעודת המדריך הבכיר מאפשרת לעסוק בתחום בהתאם לאשכול וההתמחויות שבו, החל מהתפקיד הנמוך ביותר ועד לתפקיד הגבוה. יתרון זה מקנה לבוגרות המכללה אפשרויות תעסוקה מגוונות המותאמות לשאיפות ולרצונות שלהן.

במכללה ישנו מבחר של אשכולות לימוד בתחומים מגוונים. בכל אשכול תעברי מספר התמחויות לבחירתך: מסלול שהיקפו תלת שנתי שאורכו כשנה וחצי עד שנתיים או מסלול שהיקפו ארבע שנתי שאורכו כשנתיים עד שנתיים וחצי.

בכל מסלול תוכלי לבחור את אופן הלימוד המתאים לך:

  • מסלול לימודים פרונטלי במכללה בשילוב למידה דיגיטלית עצמאית של קורסי החובה (עם תמיכה פדגוגית אישית בלמידה העצמאית).
  • לימוד דרך הזום מכול מקום בשילוב למידה דיגיטלית עצמאית (עם תמיכה פדגוגית אישית בלמידה העצמאית).
  • למידה דיגיטלית של הקורס כולו בקצב אישי ובזמן שלך (עם תמיכה פדגוגית אישית לאורך כל התהליך).

ישנם מגוון מלגות שניתן לקבל אצלנו במכללה:

מלגות הכשרה מטעם המכללה בכפוף למועדים ולקריטריונים ברורים:

  1. וותק תעסוקתי בתפקידי חינוך/ טיפול / שיקום/ סיעוד/ יעוץ/ הנחייה/ הדרכה של חצי שנה לפחות בכפוף להצגת אישורים.
  2. תלוש משכורת המעיד על ותק של לפחות חצי שנה ומעלה  לעצמאים עוסק פטור או מורשה וכד .

**יוצאות שירות צבאי/ לאומי בתפקידים המוזכרים לעיל זה גם נחשב ותק תעסוקתי וזכאיות למלגות בכפוף להצגת אישורים בנושא.

** זכאות למלגות על בסיס מוגבלות/ נכות או אמא לילד עם צרכים מיוחדים / רפואיים כולל הורים לילדים עם הפרעת קשב/ לקויות למידה/ לקות שפתית/ עיכוב התפתחותי וכל בעיה רפואית או/ שהתלמידה עצמה יש לה אחד מהלקויות המוזכרות כמובן בכפוף להצגת אישורים רלוונטיים. 

**ללא קשר לבחירת המסלול: אפשרות לקבל מימון מלא/ הלוואה למימון מלא לכל שנה עד 20,000 ש"ח  ולא יותר מ60,000 ש"ח,

**בפריסה בהוראת קבע עד 60 תשלומים ובכפוף לקריטריונים של חשבון תקין ללא עיקולים פשיטות רגל הוצאה לפועל וכד . 

אנחנו סגורים כרגע

אתר שומר שבת

אתר זה והמכללה אשר מנוהלת ע"י שומרי שבת, מבקשים ממכם לא לגלוש בשבת ולשלוח הודעות, נחזור בצאת שבת,

תודה על הסבלנות וההבנה.